Su sıralar internette çoğu sayfada Akordyon menuleri görebilirsiniz. Bukadar popüer ve kullanışlı bir malzemeyi herkes sayfasında kullanmak ister. Bende kendi web sayfamda kullanmak için Akordiyon menü araştırmaya başladım, birde baktım ki bulunacak gibi değil. Hiç bir sayfada paylaşımı yok. Kendim yapmaya karar verdim. Bilgisayarıma Dreamweaver kurdum, biraz kurcaladım ve yarım saatte bahsettiğim menuüyü yaptım :)

           Gelelim nasıl yapacağız. Öncelikle dreamweaver'i açın ve html sayfa oluşturun,


ardından menüden insert-Spry-Spry ACCORDION seçin 


dreamweaver programı akordiyon taslağınızı açacaktır. çıkan ekran aşağıdaki gibi görünecektir;


Bundan sonrası editörle menüyü düzenlemek ve içerik oluşturmak. internetten bulacağınız basit HTML kodlar yardımıyla istediğiniz yenilikleri yapabilir ve çıkan sonucu web sayfanıza ekleyebilirsiniz.

Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

John Stuart Mill

Zencefil

ÇIĞ NEDİR