Selam bayadır yazamamıştım yeni yaptığım bi site için kapıda ödeme modülünde sorun yaşamıştım. bi şekilde hallettim buraya yazayım bulunsun;

Prestashop 1.6.1 versiyonu ile www.karidesmarket.com internet sitesini yaptık. fakat prestanın kapıda ödemesi sıkıntılıydı bi türlü istediğim gibi olmadı. Başka modüllerle denedim onlarda da "Modül için şablon bulunamadı" hatası oluştu. Bazı kullanıcılarda bu hata "Modül için şablon bulunamadı Validation.tpl" şeklinde oluyormuş. tema ve tpl dosyalarını kurcaladım ama Presta 1.6'ya geçerken büyük değişiklikler yapmış ben eski versiyonları kullanmadığımdan farkı geç gördüm. Eski versiyona ait modülü yeni versiyona atmak çok sıkıntılı olduğundan vazgeçtim.
Sonunda italyanca bi modül buldum üzerinde baya bi değişiklik yapmak zorunda kaldım fakat sonunda çalıştı. Önce translate ile İngilizceye çevirdim sonra da elle Türkçe yaptım şimdi herşey yolunda. Eğer böyle bir modüle ihtiyacınız olursa bana ulaşabilirsiniz...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zencefil

John Stuart Mill

Nitro Gliserin (Dikkat Patlayabilir!)